Sobre els tupper-sex

No hi ha prou disbarats per compartir, i els meus els vaig reservant per no acomplexar-me d’haver fet dels disbarats quotidians una forma de militància!

Tot i així, i no voldria ser alarmista,  hi ha membres del grup que poden estar en perill (i quan dic membres em refereixo literalment a membres). Va arribar un “pedidu” de jocs de nit: espelmes per veure-s’hi bé (eren per això, oi?), bàlsams (per quan se’t resseca la pell, oi?), anelletes (per si et molesta el cabell i t’ha de fer una cueta)… Me n’alegro que encara no hi hagi cap eunuc o amputat en aquest grup tan entranyable perquè necessitem tenors per a les cantades de nadal. I parlant de tenors i de cantades, llegiu atentament a continuació les dates dels assajos i del concert i, si a més de llegir-ho us ho apunteu a les agendes, Post-its, PDAs, Iphones o a la nevera amb un iman, millor perquè les neurones que regeixen la memòria ja comencen a fer ballet (…). I de moment res més perquè una sobredosi d’informació és la No-informació, i no és el que preteníem!!Molts petons (per suposat sense espelmes)!

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Relats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

