Com dormim…

Boooon dilluns sense columna!! I que avui sera molt breu…

Acabo d’utilitzar una expressió que m’ha fet pensar i ara estic preocupada! La vull compartir a veure qui em pot dir perquè l’utilitzem.

“He dormit com un angelet” (aquesta és l’expressió que he utilitzat). Primer: no sé com dormen els angelets, per tant, no sé si he dormit com un àngel. Segon: si els angelets (àngel de la guarda dolça companyia…) de la guarda també dormen de  nit… estem apanyats i així passa el que passa!

Alternatives:

-he dormit com un tronc (un troooooooooonc?)
-he dormit com una marmota (molt lleig, no?)
-he dormit pla (algú dorm dempeus?)

Algú em pot ajudar?

Petons descansats!

neus.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

