Amazing illusions

Booon dia!! Val, després de les “amazing illusions” que m’ha enviat l’amic JM (diu que si t’hi fixes molt pots veure diferents figures), puc escriure no més de quatre ratlles seguides perquè estic completament “cega” i no em sé el teclat de memòria (havia d’haver fet cas a les tietes que em deien que fes mecanografia per ser una secratària eficient. I ja veieu, els havia d’haver fet cas… i no pel fet que no soc secretaria que no per això menys eficient en les meves tasques, sino perquè segurament el missatge encriptat era que algun dia tindria un amic que m’encegaria i necessitaria saber com mamporrejar un teclat).

Ja fe pazqt led qatrw tatllis abm xeit.

Com ja és habitual “me he ido por los cerros de Úbeda” (no sé perquè s’utilitza aquesta expressió enlloc de “m’he perdut per la vall de núria” que al capdavall és més català i hem de preservar l’idioma. Ja he tornat a perdre el fil per això mai se m’ha donat bé fer vainica. Estava parlant de les ilusions, oi? Més que il·lusions són “il·luminacions”. Segurament ho va inventar el senyor Barraquer per fer captació de pacients. Una bona campanya. Després, agafaré un taxi i m’acostaré a la clínica. JM, ho facturo al teu compte. I per cert, després em passaré pel mecànic mental… després de deixar-m’hi la vista, no he vist cap figura!

Un “give me five” (els petons i les abraçades provoquen massa calor). neus.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

