Booon migdia de dissabte…

Booon migdia de dissabte… (el meu fill està fent els deures i he d’estar vigilant perquè a la que em despisto, les lletres que escriu comencen a agafar dimensions i formes molt estranyes i ja hem gastat dues gomes d’esborrar.. d’aquelles que fan olor a nata). Bé, per no avorrir-me he agafat la seva carpeta i afortunadamane he trobat el fet empíric que demostra que a Catalunya, els nens també aprenen castellà i a les escoles es treballa moltíssim aquest dialecte de Catalunya…. Veureu quina meravella de redacció!. Per veure-la haureu d’obrir la imatge que us adjunto…  Si no ho enteneu, no us preocupeu, us avanço alguns significats:

avia una ves = había una vez
… que se deia … = que se llamaba..
…tenia muxa ambre= tenia molta gana
conego = conejo
forquillas = tenedores

Y hasta aquí puedo leer! Bona lectura i visca l’ensenyament bilingüe (que a veure si ens hi esforcem més), que com estan els idiomes!

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

