Mai us heu equivocat de sala?

Voleu saber què m’ha passat?  he anat al cine a aquella hora que m’agrada anar-hi (a les 4 del migdia). Anava a veure “Sexo en Nueva York 2” (necessitava una mica de glamour i frivolitats variades); arribava amb el temps justíssim i ja era tot a les fosques. Pensava que estaven fent un trailer, però el trailer s’allargava massa i m’he endormiscat (així tipus becaineta). Quan he obert els ulls, seguia el mateix trailer; m’ha extranyat no veure la Jessica Parker i els seus “manolos” (sabates que porten totes les glamuroses de Manhattan); i vet aquí que pregunto al paio que xarrupava amb una palleta un litro de cocacola (almenys això semblava perquè el got era molt gran) quina peli estàvem mirant… Amb la cara una mica d’incrèdul (potser es pensava que l’estava vacil·lant, en el millor dels casos) va i em diu que es tracta de “Retrato de Dorian Grey”. Ja m’extranyava que la segona part de Sexo en Nueva York estigués ambientada en una ciutat fosca, silenciosa i grisa …  Talment com si m’haguessin posat una piula al cul he saltat de la cadira i discupant-me per tot l’enrenou que he causat he sortit pitant cap a la sala del costat que és on estaven retransmetent (ai no! que aquest llenguatge es fa servir per l’esport o altres espectacles) la peli. Enrenou per trobar la meva butaca fins que he assegut al primer seient que he trobat lliure (de fet, n’hi havia massa). Vaja pseudopel·lículadepacotilla!!!! Ostres i ja tinc mig fet el relat de dilluns… no hi ha res com ser fada i sortir a fer tombs pel món… els relats s’escriuen sols!!!

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

