Im-punitat, im-potència

Avui he tornat a escoltar l’entranyable Vicent Sanchis a la tertúlia de RAC 1 (on hi col·labora els dijous) i m’ha fet riure (més per la “conya” que per la “cunya”) perquè ha tornat a introduir la “cunya” del terreny que li van expropiar d’urgència i del que encara no ha rebut “la paga”. Com que tinc aquesta mena d’empatia amb els humans he sentit IM-potència, la mateixa impotència que sent ell sumat al més profund encrespament. Qualsevol anècdota administrativa (i em refereixo a qualsevol acció referida a l’Administració) no fa més que posar de manifest que els ciutadans com a individus i com a éssers socials ja no saben a qui encomanar-se per encarrilar qualsevol situació contrariada, víctimes d’aquesta crisi que està afectant TOT plegat. Ni sindicats , ni síndics, ni la mateixa balança de la justícia pot donar resposta a totes les víctimes de la crisi: no hi ha diners, no hi ha recursos, i el més greu de tot, no hi ha bons líders. No s’hi pot fer res. Retallen sous, faciliten els acomiadaments, els sindicats convoquen vagues, els petits i mitjans empresaris han estat vampiritzats i estigmatitzats, els polítics fan i desfan més depressa que la sardana (se’ls està titllant de necis… per allò d’haver de rectificar tan sovint), els mestres es mobbinglitzen (i aquí he robat l’expressió del professor i articulista Andreu Ibarz) contra el sistema educatiu, els nacionalistes no veuran l’estatut “original”, molts milers dels milions d’aturats ho tenen molt pal parat, els veïns apreten els nostres governants i els nostres governants tremolen. Però mentrestant a mi no em desgraven el lloguer, no soc rica i pago els impostos com si ho fós, els meus fills ja tenen la certesa que no sortiran ben preparats de l’escola (“l’educació catalana no brilla” encapçalava ahir un article a La Vanguardia)…i en Vicent ni que vagi al Parlament valencià (com li ha suggerit amablement una funcinària) cobrarà, de moment, “la paga” del seu terreny expropiat amb urgència.

Im-potència davant tanta Im-punitat de l’Administració.

Visca el Barça!
neus.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

