D’immigració

Com ens entendrem? Quan ens entendrem? De quina manera podem conviure? Els d’aquí estigmatitzem, els d’allà reivindiquen els seus drets “fonamentals” i seguir vivint segons les seves creences. Però les creences, quins efectes col·laterals tenen? Els immigrants s’han d’adaptar al nostre modus vivendi? Per suposat que SI a la nostra legislació. Però què passa quan hem de re-pensar la legislació perquè alguns aspectes no estan contemplats o poden tenir tantes interpretacions com lectures de diferents persones en facin? Mireu el que llegeixo, el que escolto massa sovint: “si no els agrada que se’n vagin o millor, que no vinguin!”, i au, ja ho tenim arreglat. Que fàcil, oi? Quina pobresa de pensament, oi? Encara no sé què en penso; prefereixo anar i venir (per allò del dubte) que les afirmacions contundents plenes d’arguments demagògics i que, per demagògics, buits de contingut. Ailas! I parlem d’un món sense fronteres? Au vinga. Aneu a explicar rondalles i cançonelles a la Verge de Montserrat que ja la tenim prou “negre”.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a D’immigració

  1. ZuhaitzV ha dit:

    Negre, sí…

    Benvolguda fada, no sigui que acabi com la Nebrera prenent nota dins d’una burca passejant per Barcelona. La seva carona mereix el sol que fa, i el sol mereix veure-li la cara.

    En segona instància, preguntar-li de l’abscència del blog d’un servidor al seu blogroll… jo sí que la tinc enllaçada!

    I en tercerta instància, ahir vaig fer una sessió entranyablement mítica de formatació blogaire amb un doctor blanquernil… ja em dirà què li sembla el canvi d’aira que ha agafat la cortina de fum…

    Un petó a la fada despistada de part de l’home preparava auditories de pràctiques.

    ;o)

Deixa un comentari

