La mania de fer anys

No cada dia es fan 44 anys tot i que cada dia sumem petites quantitats. Però què més dóna si complir-ne 42 n0 m’afecta perquè arribar als 40 amb aquest estat de salut és d’envejar, no creieu? Em van amenaçar que a partir dels 35 hauria d’utilitzar cremes per a “les arrugues persistents” i ja veieu, em planto als 30 amb unes fines línies d’expressió als ulls (de tant riure). I tinc tants motius com anys per celebrar aquests 25, així que comptaré fins a 24 per poder atrapar aquests dos aneguets que m’esperen! Felicitats!

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a La mania de fer anys

  1. esteve ha dit:

    Neus,

    Ha estat el teu aniversari ????. MOLTES FELICITATS !!!

    Et desitjo que siguis feliç

    Esteve

  2. noe ha dit:

    sempre tan genial!!!!

  3. ZuhaitzV ha dit:

    Un petonàs i moltes felicitats de part del que es coordina amb tu, fins i tot per celebrar l’aniversari!

    ;o)

    I ja voldrien moltes estar tant guapes com estàs tu!

Deixa un comentari

