Modus standby

Quan vaig començar les vacances vaig activar el “mode standby”… i ara tinc un problema, no sé desactivar-lo! Però ara que penso, no tinc clar si això és el meu problema!!!

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a Modus standby

  1. ZuhaitzV ha dit:

    Stand-by? Fa res escrivia sobre això jo!!

    http://mesquemusica.blogspot.com/2010/08/stand-by.html

    Ai, fada fadeta… I si resulta que et poses tristoia, posa’t al meu costat i veuràs com n’estàs de moreneta. Més que la de Montserrat!

    Per cert, redisseny de blog… ja em diràs què et sembla, i les últimes entrades. Maria Rodés, ex-FCCB!

    ;o)

  2. seruji ha dit:

    doncs res, stanbayeja, que tampoc deu ser fàcil.

  3. trt2009 ha dit:

    Vinga ja toca. Esperem els teus posts!!!

    Descansa, desconnecta i torna amb forces.

    • neus fajas ha dit:

      Vaig entrar en el teu blog, et vaig deixar un maxi post, vaig tancar i ara penso que potser no vaig activar el botonet perquè s’enregistri… En fi, ara ho torno a intentar!!! En breu, el retorn (de fet ja estic “laborant”). I per cert, m’he estrenat fent running a les 7 del matí!!!! Una abraçada!

      • trt2009 ha dit:

        No he trobat el maxipost, imagino que es va perdre. N’he trobat un altre.

        Jo també et segureixo. He trobat coses interessants en el que i en el com expliques els temes.

        Què vaig bé el running. Si més no el sacrifici ja l’estàs fent. En breu hi trobaràs beneficis. Una abraçada.

Deixa un comentari

