El retorn diòptric

Estrenem nou curs i des del punt de vista literal, el començo amb una dioptria de vista cansada. És a dir, totes les meves aventures només han deixat una seqüela: la vista cansada. No hiveix kap relaqiño, pròx la natrualeza äja les até aqëtes doses.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a El retorn diòptric

  1. trt2009 ha dit:

    Doncs estàs de sort, no perdis l’esperança. El que hi ha a continuació és un “cortar pegar” d’un post meu que portava per títol: ¿Ipmotra el odren?

    Fent neteja del correu, he trobat aquest en una carpeta que vaig guardar. L’he rescatat i el penjo per compartir-lo amb qui no el conegui. Te a veure amb el mecanisme mental que funciona a l’hora de llegir i dels aprenentatges i records d’aquests que tenim emmagatzemats al nostre cervell.

    “Sgeun un etsduio de una uivenrsdiad ignlsea, no ipmotra el odren en elque las ltears etsan ersciats, la uicna csoa ipormtnate es que la pmrirea y

    la utlima ltera esten ecsritas en la psiocion cocrrtea. El retso peuden estar ttaolmntee mal y aun pordas lerelo sin pobrleams.

    Etso es pquore no lemeos cada ltera por si msima preo la paalbra es un tdoo.

    Pesornamelnte me preace icrneilbe…”

    En a mi em va sorprendre.

Deixa un comentari

