Ingovernable

El meu cap, on resideixen les neurones que senten i que pensen, està absolutament ingovernable. Crec que passen pel meu cervell més de mil pensaments superposats cada minut, que em fan sentir simultàniament mil sensacions. I com que no sóc de vagues ni de treves (mai són garantia de res) miraré de dibuixar una finestra perquè fugin tots els pensaments, pugui deixar la ment en blanc i recuperar només els que m’aportin valor afegit.

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Ingovernable

  1. trt2009 ha dit:

    Quina sort teniu les Fades que podeu fer aquests encanteris!

    Si finalment deixes sortir tot el que no t’aporta valor afegit, procura fer-ho en un moment en que el vent sigui favorable i se’ls endugui mar endins.

    Sort!

Deixa un comentari

