Encara hi ets?

Avui recupero el mail que vaig escriure als amics quan va morir el meu germà Jordi (les fades també tenim germans). Un col·loqui sobre l’acompanyament a la mort m’hi ha fet pensar… és una de les moltes maneres que segueix aquí.

Ja hem tornat de vacances… i entre tots hem estat ocupant molts llocs dela vella Europa: uns han anat a Holanda, altres a França, a ses Illes, també alguna família ha viatjat en el temps i han passat les vacances amb el gran dictador a Galícia.. i fins i tot alguns hem estat per Argentona. Però avui la columna és diferent perquè la columnista està sacsejada i fins i tot les paraules estan canviades de lloc en el seu cervell. Necessitarà un temps per ordenar, processar i per dibuixar un nou capítol, que segurament estarà també ple de vivències intenses (a aquestes alçades em temo que ja no me’n puc estar). Però per tancar un capítol i començar a llegir-ne un de nou vull dir-vos GRÀCIES i compartir amb vosaltres el que no vaig poder expressar el dia del funeral del meu germà:

 Mireu, fa un any que no el veia, l’última vegada va ser en el funeral del meu pare, però la seva abraçada era tan forta que encara la porto posada. Era comandant d’aviació i ha volgut marxar… Ara el seu esperit està on ell ha volgut volar i els qui l’estimem l’hem de deixar volar i que no ens empresonin els perquès. Seguiré sentit-me afortunada i presumint del germà que vaig tenir. El dolor anirà marxant amb el temps i jo em quedaré sempre amb la seva abraçada, el seu somriure, la seva vitalitat, la seva cançó, la seva guitarra i les ganes de seguir fent de tieta del seu fill, ara més que mai. I us tinc a vosaltres per fer aquest tram d’escalada… de veritat, no ho dubteu mai, els bons amics són el millor regal.

 La columnista que avui ja ha començat a treballar.

I si, encara hi és perquè encara el penso, encara el sento. El trobo a faltar. Encara hi és.

setembre 2008

Anuncis

Quant a neus fajas

La meva especialitat professional: sobretot la comunicació (Llicenciada en Filosofia i Lletres (UAB-1989) i Certificat d'Aptitud pedagògica). La meva especialitat extraprofessional: la família, els amics, els contes, la dansa i el gospel. La meva activitat: organitzar activitats de lleure a cost "0". La meva vida: plena, molt plena.
Aquesta entrada ha esta publicada en Instantànies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Encara hi ets?

  1. Tomàs ha dit:

    Una abraçada amiga 2.0

Deixa un comentari

